cp.

Idag började jag 09.05 och skulle gå direkt till Björnen och börja öva inför imorgon med showen och sådär. Sen så fick vi rast från 12.00 till 14.45 sen började vi på showen igen. Vår ena musiklärare sa att vi skulle sluta tjugo över tre. När slutade vi? Jo halv 5 :o! Vilken bögapa som inte kan klockan!!!
Jag sa till han vid halv fyra att jag var tvungen att gå för jag skulle ha träning med hästen klockan fyra och sedan innebandy + att min bror skulle spela hockey.. Då svarar han: Men då får du väl skita i hästen idag!
Tror det människan.. på fullaste allvar att en häst tränar sig själv, tar mat, osv?! Då är man i så fall totalt korkad! Mamma blev typ skitarg och har ringt och snackat med han.. Han verkar ändå vara totalt korkad!
Så fick jag stressa till stallet, säga till att jag inte kunde vara med träningen och sedan springa och göra allting.. Vilket gav resultat att jag nästan trillade ner från rampen till gösselstacken.. Sen körde vi turbo hem och nu ska mamma se om hon hinner göra klart maten innan vi ska lämna Pontus.. Och sen ikväll skulle jag haft innebandy, men orkar inte.. Pallar inte stressa mer idag. Vill bara sova! + skjuta läraren!!
hejdåx♥ // elin
ps. sorry för mitt dampryck! ;) ds.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Tack! Vilka fina bilder ni tar. Och vad roligt att två systrar bloggar tsm! Inte alls så vanligt som man kan tro ;) Kram!

2011-12-12 @ 19:05:17
URL: http://tvillingsyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0