elin - just dance'

Hejsan!
Hade tänkt lägga ut en outfit senare. SKa typ äta snart, så orkar inte nu.
Skolan var chill idag. Gillar inte riktigt träslöjd, men idag var det faktiskt helt okej.
Pontus ska på fys ikväll, men jag tror inte det är mamma som kör idag. Så det blir inte att kolla Timsan idag :'(
Själv ska jag i alla fall ut ikväll och åka inlines. Min och Micki nya träning. Fast Alva brukar också åka med.
Aww, man får sån panik när Alva är med och hon är på väg att "trilla". När hon liksom tappar balansen. Man får PANIIIIK, så det heter duga alltså!
Tur att hon kan åka i alla fall. För det lärde vi ju henne när hon var nyfödd nästan, haha! ;)
Hejdåx♥ //elin

© by, Elin.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Ja görna, är det bara säga att jag är med då ? :)

2012-04-18 @ 18:48:04
URL: http://peaceandlovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0