elin - dåligt med bloggandet.

Ursäkta så jättemycket!
Men vi suger verkligen på att blogga ibland.
Ska börja blogga ordentligt här, men som sagt så lägger jag ner mer "tid" på min blogg. --> http://flicknamnet.blogg.se/
Imorse skulle jag och Micki cyklat till skolan men hon hittade inte sina nycklar så vi tog bussen istället.
Skoldagen har varit jävligt chill, och imorgon är den gaaanska chill. Fast vi slutar 15.10, men vi slutar med HK och det är fett chill ;)
Imorgon SKA vi cykla till skolan, om vädret vill förstås.
Dessa två dagarna har varit helt awesome. Sjukt fin väder och varmt!
Har gått med shorts och linne båda dagarna. Väldigt chill!
Jag och Micki cyklade förresten innan, ner till affären och sen lite i byn.
Så när vi cyklade vid Måsen/Lastbilarna hem så var där en jättesöt kille som stod och tvättade sin lastbil.. Så Micki sa ganska tyst Hej, haha! Så han bara: TJATJA! VÄÄÄÄLDIGT högt! xD
Så jag bara: du var ju söder du.. Haha, han var så sööt. Sen typ kollade han så cyklade vi skitsnabbt därifrån. Det är fan bud på att cykla tillbaka och se om han är där.. ;)
Okej, har ni läst hit.. Så kan ni allt få se en bild från igår.
jag&alva.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0