London.

Hejsan!
Som sagt, är inte riktigt så bra på att blogga.
Syster, (Micki) är i London och kommer hem på fredag.
På torsdag åker jag till pappa och tror det är på fredagen som vi ska kolla på min älskade kamera ! ;**
Haha.
Sitter hemma hos min kusin och ja.. Vi gör ingenting, jo hon ritar sina gudomliga bilder och jag sitter vid datan.
Såhär har / ser min vecka ut.. (vecka 44):
Måndag: Dressyrträning, tidning, Becca

Tisdag: Malmö, film
Onsdag: Tandläkaren, ev. åka och bada
Torsdag: August, Ekebo med "Olle", åka till pappa sen efter
Fredag: Pappa, köpa kamera(?)
Lördag: Pappa
Söndag: komma hem kanske? xD
Saknar Micki, såhääääääääääääääääär mycket!!
(störd bild xd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0