Ny blogg!

Hejsan alla nya bloggläsare, vi heter Michaela och Elin och tänkte ha denna bloggen som en "hemsida" eller vad man ska kalla det för.
Vi älskar vekligen att fotografera. Jag fick min kamera året 2010 i jul. (För jag fyller år den 20 Decemmber)
Och Elin kommer att få sin om två veckor. Hon skulle egentligen fått den när hon fyllde år den 28 Augusti men hennes pappa är iväg och jobbar ganska mycket. Så dom träffas nästan aldrig :(
Men jag skrev ju i början att vi kommer ha det som typ en "hemsida". Och vi tänkte att om någon av er bloggläsare vill bli fotade eller är intresserade av något slag, så får ni kommentera eller kontakta oss på: [email protected].
Dit kan ni skicka mail och vi svarar naturligtvis.
Vi kommer att uppdatera några gånger om dagen. Och som dom andra ungdomar, så går vi i skolan. Så det blir inte varje timme precis. Men det kommer mest att bli foton, och vår vardag osv.
Välkomna! ♥

Kommentarer
Postat av: minea .

svar ; hej, yah, jag tittar gärna in på er blogg ibland (:

2011-10-16 @ 19:23:11
URL: http://mineafotar.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad har ni för kameror? =)

2012-04-20 @ 23:42:16
URL: http://fantasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0